maandag 20 augustus 2012

Een Warme Vijftiende Verjaardag

Oké, ik was afgelopen zaterdag niet officieel jarig, maar aangezien we op de dag van mijn verjaardag op vakantie gaan hebben we het toen maar gevierd. Het was een erg gezellige verjaardag. Mijn vriend Tom was er ook. Ik had hem al een tijdje niet meer gezien, omdat we ver van elkaar af wonen en toen hij binnenkwam was ik stomverbaasd over hoe hard hij gegroeid was. Hij torende boven me uit. Tom bleef ook slapen. We kennen elkaar al ruim twaalf jaar, sinds ik een klein peutertje van twee was. We hebben dus ook geen verkering. We zijn gewoon hele goede vrienden. Ik was heel blij om hem weer te zien. Niet veel later kwam de rest van mijn familie. Ik kreeg erg leuke cadeaus. En dan te bedenken dat ik aan niemand had verteld wat ik wilde. Van de meesten kreeg ik geld, maar ik kreeg ook een bodylotion, een beeldje van een lammetje en heel veel kaarten. En... de kunstige knutselwerkjes van mijn kleine nichtjes mag ik natuurlijk ook niet vergeten! Cadeautjes verjaardag (2012) We hadden twee soorten taart. Mijn moeder had helaas geen chocoladetaart gebakken. Daar vond ze het te heet voor. Gelukkig hadden we andere lekkere taart. En heet was het zeker. We konden buiten in de tuin zitten. Ik was ook erg blij dat ik mijn favoriete jurk aan mocht. Een hele lange, waarin ik me altijd prettig voel. Het hele weekend was zo warm. Nu nog steeds trouwens. We zijn gisteren nog wezen zwemmen. Erg lekker was dat. En over een paar dagen... dan ben ik echt jarig. Dan word ik vijftien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten